infomedia

ساخت وبلاگ

خدمات سئو از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

برای سئو سایت دو را پیش رو دارید؛ یا نیرویی از داخل سازمان آن را انجام دهد یا این‌که آن را برون سپاری کنید. در اکثر مواقع حجم کار به‌قدری زیاد است که سپردن این کار به متخصص، منطقی‌تر و به‌صرفه‌تر به نظر می‌رسد. برای آن‌که بدانید انتظار چه خدماتی را از سمت تیم سئو باید داشته باشید، ادامه مطلب را بخوانید.

تحقیق کلمات کلیدی

یکی از پایه‌ای‌ترین کارهایی که متخصص سئو باید انجام دهد، انجام کیوورد ریسرچ یا تحقیق کلمات کلیدی برای پیدا کردن مرتبط‌ترین کلمات کلیدی و حتی پولسازترین کلمات کلیدی. یکی از دست‌اندازهای سئوکاران معمولا همین قسمت است، زیرا دقت کافی را به خرج نمی‌دهند و کلمات کلیدی اشتباهی را برای تارگت کردن انتخاب می‌کنند. این انتخاب اشتباه حکم همان خشت اول را دارد که اگر درست بنا نشود، می‌رود دیوار تا ثریا کج!

بنابراین هنگام دریافت خدمات سئو سایت، حتما لیست کلمات کلیدی و تفسیر آن تیم برای انتخاب آن‌ها را بسنجید.

آنالیز رقبا

در بحث سئو سایت، تحلیل رقبا اهمیت کلیدی دارد. این‌که بدانیم رقبا چه کرده‌اند، روی چه کیووردهایی سرمایه‌گذاری کردند و چه نتایجی به دست آوردند، بخش زیادی از مسیر پیش رو را به ما نشان می‌دهد. در هنگام دریافت خدمات سئو به تحلیل رقبا و دلایل انتخاب آنان از سمت تیم سئو دقت کنید.

infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 14:43

کارگران و کارکنان هر مجموعه وظیفه دارند تا ساعات مشخصی را برای کارفرما کار کنند و مطابق با مدت زمان و میزان کار انجام شده، حقوق دریافت کنند. در برخی از اوقات افراد علاوه بر ساعاتی که باید در طول روز کار کنند، ساعات اضافه‌ای را نیز به کار کردن می‌پردازند که در واقع به آن اضافه کاری گفته می‌شود و دارای شرایط و قوانین ویژه‌ای است. 

 

بررسی ساعات کاری سال 1401
در این مقاله قصد داریم به نحوه محاسبه ساعات کاری کارگران در قانون کار و همچنین نحوه محاسبه حقوق اضافه کاری، بپردازیم.

 

ساعت کار هفتگی کارگران

طبق ماده 51 قانون کار، حداکثر ساعات کار روزانه 8 ساعت تعیین شده است و در همین تبصره گفته شده که مجموع ساعات کاری هفتگی برای کارگران برابر با 44 ساعت است.

 

ساعت کار روزانه کارگران
طبق ماده 62 قانون کار، روز جمعه روز تعطیلی کارگران با استفاده از مزد است. گفتیم که ساعات کار هفتگی کارگران 44 ساعت است، از آن جایی که در هفته 6 روز کاری داریم، بنابراین با تقسیم 44 بر 6 به عدد 7.33 می‌رسیم. با استفاده از این محاسبات ساعات کاری روزانه 7 ساعت و 20 دقیقه خواهد بود. البته در برخی از مشاغل این ساعات در بعضی روزها کمتر و در بعضی روزها بیشتر است، اما در مجموع در یک هفته به 44 ساعت می‌رسد.

 

ساعت کار ماهانه کارگران
طبق ماده 63 قانون کار، کارگران در روزهای جمعه، تعطیلات رسمی و روز کارگر (11 اردیبهشت)، بدون کار کردن مستحق دریافت مزد، مزایا و بیمه هستند. برای محاسبه ساعات کار ماهانه کارگران می‌توانیم تعداد روزهای کاری یک ماه را در عدد 7.33 ضرب کنیم، برای مثال در خرداد ماه سال 1401 تعداد روزهای جمعه و تعطیلات رسمی 6 روز است، بنابراین در این ماه 25 روز کاری وجود خواهد داشت. با ضرب 25 در 7.33، ساعات کاری آذر ماه که برابر است با 184 ساعت، مشخص می‌شود.

 

برای محاسبه این اعداد به عنوان حسابدار، می توانید در دوره عملی آموزش حسابداری پیمانکاری ثبت نام کنید. برای این کار کافی است تا روی لینک کلیک کنید تا در صفحه جدید، شرایط و هزینه ثبت نام به شما نمایش داده شود. 

چگونگی محاسبه اضافه کاری سال ۱۴۰۱
در صورتی که کارگر بیش از ساعات کار خود، مشغول به فعالیت و حضور در محل کار باشد، مشمول اضافه کاری خواهد شد. طبق قانون کار برای هر ساعت اضافه کاری ۱۴۰۰، کارفرما باید ۴۰ درصد از مزد هر ساعت کاری را به کارگر پرداخت کند. فرمول محاسبه اضافه کاری ۱۴۰۱ به شرح زیر است.

فرمول محاسبه ساعت اضافه کاری
یکی از عوامل موثر بر محاسبه ساعت اضافه کاری، نرخ ساعت کاری است. با توجه به این موضوع، باید نرخ یک ساعت کار کارگر حساب شود و به ازای هر یک از ساعات اضافه کاری، علاوه بر نرخ عادی مزد، ۴۰ درصد از نرخ عادی را هم به عنوان دستمزد پرداخت کرد.

در حقیقت فرمول اضافه کاری، دستمزد یک ساعت کار معمولی ضربدر ۱.۴ است.

( حقوق یک ساعت اضافه کار= حقوق یک ساعت کار عادی * ۱.۴)

 

آیا صرف غذا و استراحت جزو ساعات کارکرد کارگر است؟
با توجه به ماده ۵۱ قانون کار، ساعات کار در حقیقت مدت زمانی است که کارگر نیرو و زمان خودش را در اختیار کارفرما قرار می‌دهد. بنابراین به طور قانونی، اوقات صرف غذا و استراحت جزو ساعات کار محسوب نمی‌شود. بدیهی است که اگر در کارگاهی زمان استراحت و ناهار جزو ساعات کار ‌باشد، عرف و رویه مذکور کماکان معتبر خواهد بود. همچنین ساعتی که کارمند یا کارگر در رفت و آمد است، جزو ساعات کاری او حساب نمی شود.

نکته: برای ماه مبارک رمضان کارفرما موظف است مدتی از اوقات کار را برای نماز و صرف افطار یا سحری در نظر بگیرد.

یکی از حقوقی که کارفرمایان در مقابل کارگران باید رعایت کنند، بیمه است. هر کارفرما موظف است کارگر خود را بیمه کند. برای اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید مقاله بیمه کارگری را مطالعه نمایید.

infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 3:12

مشاوره ازدواج می تواند به شما در حفظ یک رابطه سالم و قوی کمک کند. برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا مشاوره ازدواج برای شما مفید است، شما باید وضعیت رابطه خود را در نظر بگیرید و مشکلات ارتباطی را با کیس ازدواج خود ارزیابی کنید. اگر دچار یک بحران عاطفی، مالی یا خانوادگی هستید، مشاوره پیش از ازدواج گزینه خوبی برای حل مشکلات پیش رو است. البته حتما همسرتان را نیز در تصمیم گیری برای مراجعه به مشاوره قبل از ازدواج در تهران در نظر بگیرید.

 

اهمیت مشاوره پیش از شروع زندگی مشترک

مشاوره پیش از ازدواج برای کمک به زوج‌ها به منظور بهبود رابطه در قبل از ازدواج انجام می‌شود، در جلسات مشاوره سوالات روانشناسی مهمی از زوج‌ها پرسیده می‌شود. پاسخ زوجین به پرسش‌های مشاور و نحوه درک و نگرش آنها نسبت به مسائل، موجب می‌شود که آن‌ها بتوانند نه تنها در آینده از بروز مشکلات پیشگیری کرده بلکه به هنگام بروز مشکل، با یک راه حل مناسب آن را برطرف کنند.

در جلسات مشاوره، درمانگر سوالاتی پیرامون موضوعات مختلفی را برای زوج‌ها مطرح می‌کند که عبارتند از: روش بروز و کنترل احساسات، امور مالی و مدیریت منابع، چگونگی تصمیم‌گیری‌ها و حل اختلاف، میزان صمیمیت، محبت و رابطه جنسی، نحوه تقسیم نقش‌ها و وظایف در آینده، انتظارات، باورها و ارزش‌های زوجین، روش برخورد با خشم و عصبانیت، مهارت‌های ارتباطی و نقش کودکان.

گفت‌وگوهای پیش از ازدواج، فرصتی مناسب برای افراد است تا توانایی‌های لازم برای ارتباط مؤثر با یکدیگر را تقویت کنند، علاوه بر این توقعات واقع‌بینانه‌ای از یکدیگر خواهند داشت. در این جلسات زوج‌ها با روش‌های بسیار مناسبی برای توسعه مهارت‌های حل تعارض و مشکلات آشنا می‌شوند. البته باید توجه داشت که ارزش‌ها و نظران زوجین حتماً نباید باب میل هر دو نفر باشد. گاه برخی افراد این تصور را از ازدواج خود دارند که بتوانند همه نیازهای عاطفی و مالی همسر آینده خود را تأمین کنند، اما در حقیقت امکان دارد در برخی موارد شرایط مطابق میل ما پیش نرود.

 

 

در مشاوره پیش از ازدواج، چه سوالاتی پرسیده می شوید؟

سوالات مشاوره پیش از ازدواج عبارتند از:

  • چرا ازدواج کرده اید؟
  • چرا به یکدیگری علاقه پیدا کرده اید؟
  • دوست دارید به چه نحوی به پیشرفت نامزد خودتان کمک کنید؟
  • شما در رابطه با چه مشکلاتی مخالفت دارید؟
  • شما امور مالی تان را به چه نحوی همراه با یکدیگر مدیریت خواهید کرد؟
  • کارهای سخت را به چه نحوی تقسیم بندی خواهید کرد؟
  • آیا شما می خواهید بچه دار شوید؟ در صورت بله بودن جوابتان، چند تا؟
  • آیا اهداف شما با هم مطابقت دارند؟
  • در کجا زندگی خواهید کرد؟
  • آیا همه کارها را باید همراه با هم انجام دهید؟

 

چگونه بفهمیم که به مشاور ازدواج نیاز داریم؟

مشاوره برای ارزیابی رابطه کلی شما

 آیا به ازدواج حس منفی دارید؟

  • به احساسات خود در رابطه با ازدواج فکر کنید. وقتی به همسرتان فکر می کنید چه احساسی دارید؟
  • اگر پاسخ شما به سوالات زیر مثبت است، به احتمال زیاد نیاز به مشاوره ازدواج دارید:
  • آیا احساس می کنید که شریک زندگی تان جواب شما را تحت هر شرایطی برای ازدواج مثبت می داند؟
  • آیا احساس می کنید که اغلب یا به طور مداوم توسط شریک زندگی خود نادیده گرفته می شوید؟
  • آیا شریک زندگی شما هر روز باعث عصبانیت شما می شود؟
  • آیا نسبت به دوستان یا شغل شریک زندگی خود حسادت می کنید؟
  • آیا در زندگی زناشویی خود احساس غمگینی، ناامیدی یا «گیر افتادن» می کنید؟

 

۱۴ رفتاری که هرگز نباید در رابطه عاطفی تحمل کنیم

 

 

 آیا رابطه شما با تحقیر آمیز است؟

تحقیر به این معنی است که یکی یا هر دو طرف رابطه خود را بهتر از شریک زندگی آینده خود می بینند(به قول معروف سرتر از دیگری). در حالت ایده آل، در یک رابطه، هر دو طرف به یکدیگر احترام می گذارند و یکدیگر را برابر می بینند.

  • اگر پاسخ شما به سوالات زیر مثبت است، به مشاوره ازدواج مراجعه کنید:
  • آیا اغلب از شریک زندگی خود به خاطر انجام کارهای “اشتباه” عصبانی می شوید؟
  • آیا شریک زندگی تان سر شما فریاد می زند که چرا کارها را به روش خاصی انجام می دهید؟
  • آیا شما یا شریک زندگیتان معتقدید که از دیگران باهوش تر هستید؟
  • آیا اغلب فراموش می کنید که چرا با همسرتان ازدواج کرده اید؟
  • آیا فکر کردن به ویژگی های مثبت همسرتان برایتان سخت است؟
  • آیا شما یا شریک زندگیتان از پذیرفتن مسئولیت اعمال خود در رابطه امتناع می ورزند؟

 

 

infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 3:02

معرفی کتاب در زمینه دیجیتال مارکتینگ کار آسانی نیست. دیجیتال مارکتینگ یک صنعت بسیار فرار است که در آن روندهای داغ فعلی به سرعت به نفع یک ستاره آینده منسوخ می‌شوند. بنابراین، همواره باید با خواندن کتاب‌ها و مقالات، همچنین شرکت در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ اطلاعات در این زمینه را به روز کرد.

مزایای بازاریابی دیجیتال 

اینترنت واقعاً زمانی تکامل یافت که در عصر یک صنعت کاملاً جدید شکل گرفت که در نهایت به انقلابی در تجارت بازاریابی ادامه داد. ما در اینجا در مورد بازاریابی دیجیتال صحبت می‌کنیم، مفهومی که نحوه ارتباط کسب و کارها با مشتریان خود را تغییر داده است و اغلب فناوری و خلاقیت خام را برای ارائه نتایج سودآور ترکیب می‌کند.

بازاریابی دیجیتال ما را با بسیاری از تاکتیک‌های مؤثر مانند سئو، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌نویسی و غیره آشنا کرده است که در کنار هم باعث شده بسیاری به این فکر کنند که چگونه از اینترنت به بهترین نحو استفاده کنند تا به نفع خود عمل کنند.

دیجیتال مارکتینگ از ابتدای پیدایش تا حد زیادی سودمند بوده است:

  • کاهش هزینه‌های بازاریابی
  • کمک به رونق کسب و کارهای کوچک
  • دستیابی به پایگاه گسترده‌ای از چشم‌انداز استفاده نشده
  • ایجاد فرصت‌های شغلی جدید
  • باز کردن اقتصاد بزرگ
  • تقویت صنعت تجارت الکترونیک
  • ترکیب هنر با تجارت

فهرست بهترین کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ

در اینجا فهرستی از کتاب‌هایی را تهیه کرده‌ایم که جنبه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال را به طور جامع پوشش دهند. بسیاری از کتاب‌هایی که در اینجا به آنها اشاره می‌شود به عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌ها شناخته شده‌اند و اغلب توسط متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ توصیه می‌شوند.

  1. کتاب بازاریابی محتوایی نوشته جو پولیتزی  
  2. کتاب جاب، جاب، جاب، رایت هوک نوشته گری واینرچوک
  3. کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد نوشته شده توسط رایان دیس و راس هنبری
  4. کتاب جوانی نوشته جای بییر
  5. کتاب موفق سازها نوشته درک تامپسون
  6. کتاب قوانین جدید بازاریابی و روابط‌عمومی
  7. کتاب بازاریابی اجازه‌ای نوشته ست گودین
  8. کتاب هنر سئو
  9. کتاب دیجیتال مارکتینگ 2020 نوشته دنی استار
  10. کتاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی
infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : دیجیتال مارکتینگ, نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 155 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 13:02

استفاده از این پکیج های خرید فالوور واقعی اینستاگرام مناسب افرادی است که می خواهند سریع تر در اینستاگرام رشد کنند و با هزینه ای معقول فالوورهای خود را افزایش دهند. پیج های بلاگرها و اینفلوئنسرها هم از جمله راهکارهایی هستند که برای افزایش فالوور می توانند به شما کمک کنند اما هزینه بالا و نیاز به چندین بار تبلیغ برای رسید به میزان فالوور مطلوب از عوامل منفی این روش ها هست همچنین افرادی که به واسطه تبلیغات به پیج شما مراجعه می کنند با وجود میزان فالوور کم شما رغبت به فالوو کردن پیج شما نمی کنند از سویی اگر پیج شما فروگاهی باشد نیز اعتماد به پیجی که فالوورهای کمی دارد سخت است.

کسب و کارهایی که برای فروش بیشتر باید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند اما از پس هزینه های تبلیغات بر نمی آیند یا فرصت کافی برای تبلیغات زیاد و مرتب ندارند و یا می خواهد تبلیغات و جذب فالوور واقعی موفقی داشته باشند اقدام به خرید فالوور می کنند. گروه دیگری که باید خرید فالوور را در نظر داشته باشند افرادی هستند که فرصت کافی برای تولید محتوا و جذب فالوور را ندارند. شرکت ها نیز باید با فعالیت بیشتر در این بستر برند خود را در ذهن مخاطبان تثبیت کنند؛ پس گروه بعدی که خرید فالوور اینستاگرام به آنها کمک به سزایی می کند شرکت ها و ارگان ها هستند.

infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 16:56

برای ورزش در گرما چه بخوریم؟

جبران کاهش آب بدن ناشی از ورزش در فصل گرما و تعریق بسیار مهم است. مصرف مایعات بعد از ورزش‌هایی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که منجر به تعریق بیش از حد می‌شود. اگر آب از دست رفته جایگزین نشود، علائمی مانند خستگی و ضعف مشاهده می‌شود و کاهش عملکرد ورزشی مشاهده می‌شود.
نوشیدن ۳-۴ لیوان آب به ازای هر ۵۰۰ گرم کاهش وزن به جبران آب از دست رفته کمک می‌کند، در حالی که بعد از ورزش در گرمای تابستان، خوردن کفیر، آب میوه‌های تازه، سیب سبز، دارچین، لیمو و نعناع توصیه می‌شود. آب سرد یا گرم و سوپ‌های سرد حاوی مواد نیز تشنگی را رفع کرده و انرژی می‌دهد. همچنین محتویات ویتأمین و مواد معدنی به بازیابی مواد معدنی از دست رفته توسط عرق کمک می‌کند.

لباس مناسب ورزش در هوای گرم

برای کسانی که ورزش می‌کنند، پوشیدن لباس‌های تنفسی، نخی و عرق گیر همیشه مهم است. با این حال در تابستان به دلیل گرمای شدید باید به این جزئیات توجه بیشتری کرد. لباس‌های ورزشی تابستانی مانند نیم تنه ورزشی، تیشرت ورزشی زنانه یا مردانه، شورت یا شلوار باید از بدن شما در برابر اشعه‌های خورشید محافظت کرده و در عین حال حداکثر هوا را جذب کند. برای این منظور، به جای پارچه‌های براق و لیکرا، می‌توانید لباس‌های اسپرت یا تکه‌هایی از پارچه‌های بسیار سبک‌تر، مات و نخی را انتخاب کنید. فراموش نکنید که انتخاب ترکیب‌های رنگ روشن برای هوای گرم نیز مناسب‌تر است.

ورزش در گرما

لباس‌های ورزشی تابستانی مانند نیم تنه ورزشی، تی شرت و شلوارک بپوشید

اهمیت ویتأمین‌های گروه B را فراموش نکنید

ویتأمین‌های گروه B در کاهش استرس و غلبه بر خستگی بسیار مؤثر هستند. اگر این ویتأمین‌ها را کمتر مصرف کنید، ممکن است در ماه‌های بهار بیشتر در معرض احساس خستگی باشید. بنابراین، در بهار؛ گنجاندن غذا‌های غنی از ویتأمین‌های گروه B مانند غلات، تخم مرغ و گوشت قرمز در رژیم غذایی مفید است.

ورزش‌های مفید در فضای باز

دوچرخه سواری: این ورزش که از قلب محافظت و همچنین به کاهش وزن کمک می‌کند، می‌تواند جزء ورزش‌های عصر‌های تابستان باشد. در حالی که این یک تمرین قلبی عالی است، همچنین به شما این امکان را می‌دهد که بسته به عملکرد خود ۲۰۰-۳۰۰ کالری انرژی بسوزانید.
پیاده روی و دویدن: پیاده روی و آهسته دویدن که رتبه اول را در تمرینات قلبی دارد، یکی از راحت‌ترین و آسان‌ترین (بدون تجهیزات) فعالیت‌ها در فضای باز است. به کاهش وزن کمک می‌کند و از سلامت قلب محافظت می‌کند. برای رشد عضلات پا نیز بسیار مهم است.
اسکیت: اگرچه زیاد شناخته شده نیست، اما اسکیت ورزش بسیار مفید و زیبایی است، مخصوصاً از نظر تمرین دادن تمام عضلات بدن. بین اسکیت سواری و پیاده روی به مدت نیم ساعت تقریباً ۴ برابر بیشتر تفاوت انرژی سوزی وجود دارد.
شنا: می‌توانم بگویم بهترین ورزش در هوای گرم است.
رقص در هوای آزاد: رقص یکی از تمرینات قلبی با انرژی موسیقی و اثر کاهش استرس آن است.
و البته پیلاتس که روی تشک روی چمن سبز انجام می‌شود: زیباترین و کاربردی‌ترین راه برای اینکه روز را با طراوت شروع کنید یا تمام خستگی خود را به زمین بسپارید و در حین اتمام روز دوباره پر انرژی شوید.

infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 118 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 12:48

شما می توانید با خرید آنلاین کتاب به راحتی رمان های زیر را تهیه کنید و از خواندن آنها لذت ببرید.

«بیست‌هزار فرسنگ زیر دریا»

شاید پیش از هر چیز عنوان کتاب «بیست‌هزار فرسنگ زیر دریا» توجه شما را به خود جلب کند. چراکه هیچ دریایی با این میزان عمق وجود ندارد، اما این عدد به مسافت طی شده توسط زیردریایی داستان «بیست‌هزار فرسنگ زیر دریا» در دریاها اشاره دارد.
ژول ورن این رمان علمی-تخیلی و هیجان‌انگیز را در سال ۱۸۷۰ و در حالی نوشت که علم هنوز پیشرفته چندانی نکرده بود و وجود یک زیردریایی هم برای خوانندگان رمان و هم شخصیت‌های آن بسیار عجیب بود؛ تا‌حدی‌که در ابتدای داستان، کسانی که نشانه‌هایی از زیردریایی را دیده بودند آن را هیولا می‌پنداشتند و درصدد کشف آن بر‌آمدند. در مسیر کشف این هیولا، ۳نفر در این زیردریایی که ناتیلوس نام داشت محبوس شده و اتفاقات شگفت‌انگیز جدیدی برای کاپیتان نمو (صاحب زیردریایی) و دیگر همراهانش رقم زدند.

«دور دنیا در 80 روز»

«چقدر طول می‌کشد تا یک انسان دور دنیا را بگردد؟» این قضیه موضوع بحثی بود که بین دوستان و هم‌محله‌ای‌های آقای فاگ درگرفته بود. فیلیس فاگ مردی نجیب‌زاده، منظم، وسواسی و خوش‌پوش بود. لقب ماجراجو به‌هیچ‌وجه برازنده‌ی او نیست. زندگی منظم، ساکت و پر از آرامش وی هم تاییدی بر این مدعاست. البته تا وقتی که در جمع دوستانش شرط نبسته بود که می‌تواند در طول 80 روز دور دنیا را بپیماید. او با این حرف به‌اندازه‌ی کافی موجب حیرت همگان شده بود؛ تا اینکه در اقدامی عجیب به همراه خدمتکار خود عازم این سفر پرحادثه شد، آن هم در روزگاری که خبری از هواپیما و قطار نبود. ژول ورن این رمان را در سال ۱۸۷۳ نوشت. این داستان پرکشش و حادثه‌ای پس از گذشت سال‌ها هنوز به‌عنوان یک رمان ماجراجویی برای نوجوانان و بزرگسالان از جذابیت بسیاری برخوردار بوده و خواندنش از آن جهت اهمیت دارد که اطلاعات ارزشمندی راجع‌به وضعیت حمل‌و‌نقل و نحوه‌ی سفر کردن در قرن نوزدهم به دست می‌دهد.

«سفرهای گالیور»

«سفرهای گالیور» رمان ماجراجویی و تخیلی است که جاناتان سوئیفت آن را به زبان طنز به رشته‌ی تحریر درآورده است. این رمان با انتشار در سال ۱۷۲۶ به‌سرعت چنان محبوب شد که در هر محفلی از جلسات کابینه گرفته تا مهدکودک‌ها مشغول به خواندن آن بودند. محبوبیت این اثر طی سالیان گذشته منجر به ساخت فیلم‌ها و انیمیشن‌های فراوانی با اقتباس از آن شده است.

این رمان ماجراجویی خارجی در چهار بخش و به صورت سفرنامه نوشته شده است. ناخدا گالیور در طول سفر ماجراجویانه‌ی خود طی حادثه‌ای ابتدا به سرزمین مردمان کوتاه‌قامت "لیلی‌پوت" وارد می‌شود. سفر دوم او به "براب دینگ نگ" است؛ جایی‌که این‌بار با مردم غول‌پیکر روبه‌رو می‌شود. سومین سفر به سرزمین "لاپوتا"ست. جزیره‌ای که در آسمان واقع شده و مردم آن وقت خود را بر علوم مختلف متمرکز کرده‌اند. و اما در چهارمین و آخرین سرزمینی که گالیور قدم به آن می‌نهد، اسب‌هایی خردمند به نام یاهو بر انسان‌هایی وحشی حکم‌فرمایی می‌کنند.

 

infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : خرید آنلاین کتاب, نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 12:27

اثر نمایش محض چیست؟

اثر نمایش محض اصطلاحی‌ست که برای اولین بار دنیل کاهنمان آن را مطرح کرد. دنیل کاهنمان برنده جایزه نوبل به تیمش پیشنهاد می‌کند که اثری به نام نمایش محض داریم. یعنی هنگامی که شما به صورت فراوان یک پدیده، یک برند یا یک چهره را می‌بینید، در ناخودآگاه شما از طریق فعل و انفعالات شیمیایی که صورت می‌گیرد، پدیده هر چند که منفی باشد، در ذهن شما به صورت مثبت ثبت خواهد شد. حتی ممکن است شما یک حس دوستی هم به آن پدیده یا برند داشته باشید.

اثر نمایش محض در دیجیتال مارکتینگ

در دیجیتال مارکتینگ ابزاری به نام Retargeting وجود دارد که با تکنیک‌های مختلفی در گوگل ادز یا اد نتورک‌های داخلی می‌توانیم از آن استفاده کنیم. در این روش یک کاربری که قبلا ما را دیده است را دوباره مورد هدف و تارگت انواع مدل‌های تبلیغاتی قرار می‌دهیم. در اینجا شاید کاربر حتی کمی اذیت و آزار شود و اعصابش خرد شود، ولی باید بدانیم که احتمالا در ناخودآگاه این شخص داریم تاثیر مثبتی می‌گذاریم.

منبع: منتوریکس

infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 116 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 12:02

لباس ورزشی مل اند موژ

هنگام صحبت درباره‌ی لباس ورزشی ایرانی باکیفیت، مل اند موژ را نباید از خاطر برد. این برند که فعالیت خود را بیش از یک دهه پیش آغاز کرده است، مجموعه کاملی از انواع پوشاک ورزشی را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن استفاده نمایید. از مزایای مل اند موژ که آن را نسبت به سایر رقبای خود متمایز می‌کند، تولید انواع کفش ورزشی مردانه و کفش ورزشی زنانه علاوه بر انواع لگ، شلوار و شلوارک ورزشی زنانه و شلوار و شلوارک ورزشی مردانه، سویشرت های مردانه و سوئیشرت های زنانه و ساک ورزشی مردانه و زنانه است تا با هر سلیقه و کاربردی بتوانید از محصولات باکیفیت آن کمال استفاده را ببرید. کیفیت بالا و طراحی جذاب محصولات مل اند موژ سبب شده است که طراحی ست ویژه المپیک کاروان ایران نیز بر عهده این برند قرار بگیرد.

لباس ورزشی مروژ 

لوگوی برند مروژ یا همان مجید را احتمالا تابه‌حال بر تن ورزشکاران ایرانی دیده باشید. مروژ در زبان لری به معنای مورچه است و این برند توسط مجید ساعدی فر فیزیوتراپیست پیشین تیم ملی ایران راه‌اندازی شده است که در اندیمشک تولید می‌شود. این برند حالا گسترش زیادی یافته و در سابقه‌ی آن نه‌تنها لباس‌های تیم‌های فوتبالی مانند استقلال، بلکه لباس تیم ملی کشتی هم دیده می‌شود. مروژ دارای مجموعه‌ای کامل از انواع البسه ورزشی زنانه و مردانه، کفش و سایر تجهیزات ورزشی است.

برند ورزشی تکنیک

برند ورزشی تکنیک قدمتی ۲۰ساله دارد و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است. این برند به ادعای خودش توانسته با به‌کارگرفتن بهترین نوع پارچه و آگاهی از ترندهای روز به موفقیت در این زمینه دست پیدا کند. تولیدات برند ورزشی تکنیک شامل انواع پیراهن و شورت ورزشی، شلوار ورزشی و لگ، کوله و کاور، ساق‌بند، جوراب. ورزشی، گرمکن و سویی شرت ورزشی و … است که همگی در کیفیت بالا و در طرح و رنگ‌های زیبا و متنوع چاپ می‌شوند.

جمع‌بندی

باتوجه‌به محدودیت‌های واردات و قیمت ارز، خریدکردن از برندهای ورزشی خارجی کار راحتی نیست و خیلی هم نمی‌توان اطمینانی از اصل و فیک بودن آن‌ها داشت. از طرفی خیلی از برندهای ورزشی ایرانی جدید با به‌کارگیری بهترین پارچه‌ها و تکنولوژی تولید، حالا دیگر دست‌کمی هم از برندهای خارجی ندارند و البته با قیمتی مناسب‌تر در دسترس‌اند. در این مطلب تعدادی از بهترین این برندها را معرفی کردیم تا دفعه بعد که خواستید پوشاک ورزشی تهیه کنید، سری هم به این برندها بزنید.

infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 235 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 20:35

5 معیار یک شرکت خدمات سئو حرفه ای

شرکت سئو، شرکتی است که به کسب و کارهای مختلف اینترنتی، برای بیشتر دیدن شدن در صفحه اول گوگل کمک می‌کند. اهداف و برنامه ریزی شرکت سئو را نیاز شما مشخص می‌کند. اما قبلی از اینکه بخواهید تصمیمی برای بستن قرارداد بگیرید، 5 معیار زیر را در نظر داشته باشید.

 

1- رزومه و فیدبک‌های مشتریان قبلی
مشتریان شرکت سئو، درباره نحوه همکاری با آن‌ها چه می‌گویند؟ آیا واقعا کار سئو را خودشان انجام می‌دهند؟ چه تعداد سئوکار دارند؟ چند ساعت در هفته برای سئو سایت وقت می‌گذارند؟ از همکاری با شرکت رضایت داشتند؟ بررسی رزومه شرکت خدمات سئو، قبل از بستن قرارداد و دادن سفارش اهمیت زیادی دارد. شما نباید تنها به نوشته‌های داخل سایت‌های مختلف اعتماد کنید. با یک جستجوی ساده، لیست بلند بالایی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بهینه سازی سایت برایتان باز می‌شود. هر کدام از آن‌ها هم ادعای بهترین بودن دارد. اما شما باید از بین لیست این شرکت ها، شرکت‌های دارای رزومه قوی و بیشترین مشتریان راضی را پیدا کنید. با مشتریان قبلی تماس بگیرید و با آن‌ها حرف بزنید. با این کار، خیال‌تان از بابت واقعی بودن خدمات راحت می‌شود.

 

2- توانایی مدیریت پروژه
اینکه حافظ می‌گوید «دائماً یکسان نباشد حال دوران»، درست است. تعداد پروژه‌های شرکت سئو همیشه کم نیست. روزهای بحرانی و شلوغ هم از راه می‌رسد. مهم است که بدانید اگر تعداد پروژه زیاد بشود، از پس کارها بر می‌آیند؟ بهتر است از آن‌ها بپرسید که فرایندهای مدیریت پروژه‌شان چگونه است. ابزارهای مدیریتی دارند؟ چطور تسک‌ها رو رصد می‌کنند؟ چک لیست سئو دارند؟ نحوه برخوردشان با مشکلات به وجود آمده چگونه است؟ می‌توانند تعداد و حجم بالای پروژه‌ها را مدیریت کنند؟ امکان اضافه کردن نیرو و استخدام سئوکار را دارند؟ هنگام انتخاب شرکت سئو، باید با مذاکره و جلسه، پاسخ این سوالات را پیدا کنید.

 

3- گزارش دهی
برنامه ریزی و ایجاد پلن سئو در همه شرکت‌های بزرگ و خوب سئو وجود دارد. اما یک نکته را می‌توانید تنها در حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های سئو پیدا کنید. گزارش دهی خوب و منظم. ازشان بپرسید بازه گزارش دهی از کارهای انجام شده و دستاوردهای فعلی سایت چقدر است؟ در پایان هر ماه گزارش می‌دهند یا پایان هر فصل؟ گزارش مکتوب و مستند وجود دارد؟ امکان بررسی داده‌ها و گزارش‌های آنلاین وجود دارد؟ گزارش دهی سئو منظم به ما فرصتی برای جدی‌تر شدن و بهتر شدن کارها می‌دهد. در پایان هر ماه، گزارشی از کارهای انجام شده در قالب PDF و گوگل دیتا استودیو برای مشتریان ارسال می‌شود. شما می‌توانید از این گزارش برای دیدن نتایج به دست آمده از سئو، طبق پلن و برنامه‌ریزی انجام شده استفاده کنید.

 

4- توانایی مذاکره و ارتباط با تیم فنی
انجام بخشی از کار سئو به عهده تیم سئو است. اما برخی از مشکلات سایت را باید از طریق تیم فنی و پشتیبان سایت پیگیری کرد. در این بین، گاهی تیم فنی ممکن است به هر دلیلی زیر بار مشکلات سایت نرود. مشکلاتی که از سمت بک اند (Back-End) روی سئو سایت تاثیر می‌گذارد، در فایل‌های مجزا و مشخص به شما داده می‌شود. اما شما چقدر توانایی و امکان اقناع و مذاکره با طراح سایت را برای حل مشکلات دارید؟  شما باید ادبیات و شیوه گفتگو با تیم فنی سایت را بدانید. شما بهتر است مذاکرات باخت-باخت با تیم فنی را به معادله‌های برد-برد تبدیل کنید و نهایتاً به خواسته‌های خود در سئو سایت برسید.

 

5- توانایی و تسلط به محتوا و بهبود صفحات فرود

سئو فقط با خرید بک لینک اتفاق نمی‌افتد. سئو خوب، مبتنی بر بهبود محتوا و تجربه کاربری است. تنها داشنن پلن بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی نمی‌تواند سایت شما را به جایگاه مورد نظرتان در صفحه اول گوگل برساند. حتی اگر بتوانید این کار را با خرید بک لینک انجام دهید، ماندگاری نخواهد داشت و به سرعت از دست خواهد رفت. شرکت خدمات سئو خوب، در کنار پلن بک لینک به شما می‌گوید که چه محتوایی تولید کنیم؛ با چه معیارهایی محتوا بنویسید؛ با چه کلمات کلیدی و چه ساختاری تولید محتوا را انجام دهید. تسلط تیم سئو بر تولید محتوا اهمیت زیادی دارد. شرکت های خوب سئو هم تیم تولید محتوا دارند و هم می‌توانند به شما پلن تولید محتوا و تقویم انتشار محتوا بدهند. هدف ما بهبود صفحات فرود از نظر رابط و تجربه کاربری برای بالا بردن user experince است؛ اتفاقی که می‌تواند به بیشتر شدن تعداد کاربران ورودی سایت از طریق ترافیک ارگانیک و سرعت بخشیدن به سئو سایت منجر شود.

 

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تمام عیار، خدماتی مانند بررسی وضعیت فعلی سایت، آنالیز محتوا، تولید محتوا، سئو داخلی و خارجی، سئو تکنیکال، کیورد مپینگ و کیورد پلنینگ و… انجام می‌شود. 

 

infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 13:03

انتخاب یک هدیه خوب برای دیگران همیشه جزو سخت‌ترین کارهاست مخصوصا که این هدیه کتاب باشد. انتخاب کتابی که هم مطمئن باشیم فرد هدیه گیرنده از آن خوشش خواهد آمد هم با هدیه دادن آن بتوانیم دریچه جدیدی از نگاه به زندگی را روی آن‌هایی که دوستشان داریم، بگشاییم کار بسیار سختی است.
در این مطلب کتاب‌های خوبی که می‌توانید برای هدیه دادن روی آن‌ها حساب کنید به شما معرفی می‌کنم.

کتاب ملت عشق 

کتاب ملت عشق را می‌توان یکی از پر مخاطب‌ترین کتاب‌ها در ایران دانست. کتابی با روایت 2 داستان موازی و مجزا، یکی در زمان معاصر و یکی در قرن هفتم. موضوع اصلی که کتاب از آن صحبت می‌کند عشق است اما به شکل خاص خودش. این کتاب که به 40 قانون عشق هم شناخته می‌شود، کتاب مناسبی برای هدیه دادن است. علاوه بر روایت داستان عاشقانه، آنچه که در محتوای اصلی آن به کار گرفته شده چهل قانون عشقی است که شمس تبریزی به مولانا می‌آموزد. قطعا این چهل قانون می‌تواند راهگشای زندگی همه افراد باشد.شما با هدیه دادن کتاب ملت عشق علاوه بر آنکه دیگران را به خواندن یک اثر لذت بخش دعوت می‌کنید، آن‌ها را با آموزه‌هایی آشنا می‌کنید که در زندگی به آن‌ها بسیار کمک می‌کند.
 داستان اللا شخصیت زن کتاب که درگیر عشق مردی است موازی با داستان آشنایی شمس و مولانا روایت می‌شود. جالب اینکه این دو داستان آنقدر خوب و ماهرانه در کنار هم پیش می‌رود که هیچ سردرگمی و خستگی را برای مخاطب به دنبال ندارد. اتفاقا برعکس خواننده از مقایسه این دو داستان با فاصله زمانی چهارده قرن خیلی هم لذت می‌برد. کتاب ملت عشق را الیاف شافاک نویسنده ترکیه ای نوشته و انتشارات مختلفی چون ققنوس، نشر روزگار، گلپوش و عالی تبار آن را چاپ کرده‌اند. این کتاب عنوان پرفروش ترین کتاب تاریخ ترکیه را نیز به خود اتصاص داده و تا کنون بیش از پانصد بار چاپ شده است.


کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری

این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی هست که می‌توان به کسی هدیه داد؛ چرا که با یک تیر 2 نشان می‌زنید، هم یک رمان جذاب به دیگران هدیه می‌دهید هم یک کتاب انگیزشی. کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری داستان زندگی زنی را بازگو می‌کند که گرفتار تکرار و روزمره‌گی شده اما نمی‌نشیند تا غرق شود. او می‌داند باید به دنبال راه حلی برای رهایی از این وضع بگردد. طی کردن این مسیر برای رسیدن به جواب، شالوده اصلی کتاب را تشکیل می‌دهد.
 کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری از این جهت هدیه مناسبی به نظر می‌آید که از یک داستان همه‌گیر برخوردار است. روزمر‌گی  که در کتاب مطرح می‌شود دغدغه و مشکل اکثر افراد جامعه امروز به حساب می‌آید. اگر قصد دارید این کتاب را به فردی هدیه دهید می‌توانید مطمئن باشید که برای او بسیار کاربرد دارد. 


همانگونه که از عنوان کتاب پیداست ما یک زندگی بیش‌تر نداریم و ممکن است  قبل از آنکه بخواهیم  رویه و روال تکراری زندگی‌مان را تغییر دهیم  خیلی دیر شود. ما آنقدر آرام در چرخه روزانه زندگی غرق می‌شویم که متوجه نیستیم چه بلایی سرمان آمده،  فقط حس می‌کنیم که دیگر خوشحال نیستیم. دلیل این ناراحتی تکرار اموری‌ست که شاید چندان نقش مهمی هم در پیشبرد مثبت زندگی‌مان نداشته باشد. کامیی، شخصیت اصلی داستان هم چنین مشکلی برایش پیش آمده اما او موفق می‌شود خود را از این موقعیت برهاند. این کتاب اولین اثر رافائل ژیوردانو نویسنده فرانسوی است که از نشر کتاب پارسه منتشر شده. به راحتی می‌توانید کتاب را تهیه کنید تا هم خوتان مطالعه کنید و هم آن را به دیگران هدیه دهید.


کتاب هربار که معنی زندگی را فهمیدم عوضش کردند

دوست دارید کتابی فلسفی به فردی هدیه دهید تا چراغی برای راه زندگی‌اش باشد، اما نمی‌دانید چه کتابی مناسب است؟ احتمالا کتابی می‌خواهید که هم خواندش سخت و خسته کننده نباشد و هم مفاهیمی که در کتاب وجود دارد بتوان به زندگی امروزه تعمیم داد. کتاب هربار که معنی زندگی را فهمیدم عوضش کردند برای شما  می‌تواند بهترین انتخاب باشد چرا؟ زیرا دارای لحنی شوخ و طنزآمیز دارد و این لحن علاوه بر آن‌که باعث جذابیت کتاب شده آن را بسیار ساده و قابل فهم کرده است.
کتاب هربار که معنی زندگی را فهمیدم عوضش کردند را می‌شود هدیه‌ای مناسب و درخور دانست. جملات و عبارات این کتاب از فلاسفه بزرگ و نویسندگان به نام وام گرفته شده است. این جملات به گونه‌ای انتخاب و کنار هم چیده  شده که می‌توان مصداق‌های بسیاری از آن را در زندگی روزمره پیدا کرد. قطعا همانندسازی باعث کشش بیشتر مخاطب به این کتاب می‌شود. کتاب یک عنوان دیگر هم دارد (زیست با استفاده از خرد فلاسفه‌ی بزرگ)، همین عنوان فرعی به خوبی محتوای اثر را نشان می‌دهد. با این عنوان تا حدودی می‌فهمیم با چه کتابی روبه رو هستیم. این اثر نوشته دانیل مارتین کلاین، نویسنده آمریکایی طنزنویس است که هم آثار داستانی و هم نوشتن آثار غیر داستانی را در کارنامه خود دارد.  کتاب هربار که معنی زندگی را فهمیدم عوضش کردند از نشر چشمه منتشر شده تا هم علاقه‌مندان آن را مطالعه کنند و هم آن را به کسانی که می‌خواهند هدیه دهند. 


کتاب تصرف عدوانی

کتاب‌های عاشقانه همیشه گزینه مناسبی برای هدیه دادن هستند. عشق پدیده مثبتی شناخته می‌شود که برای آدمی حس خوبی به همراه دارد. مخاطبان به خواندن کتاب‌های عاشقانه همیشه واکنش خوبی نشان می‌دهند و از آن لذت می‌برند. 
هدیه دادن کتاب عاشقانه انتخاب خوبی‌ست اما آیا همه آن‌ها مناسب هستند که خواندش را به فرد دیگری هدیه دهید؟ در این مواقع لازم می‌شود سختگیری بیشتری به خرج دهیم. باید کتاب عاشقانه‌ای را انتخاب کنیم که روایت جذاب و درست‌تری از عشق دارد. اتفاقا همینجاست که انتخاب بسیار سخت می‌شود.
کتاب تصرف عدوانی فقط یک داستان کلیشه‌ای نیست بلکه یک روایت جالب و متفاوت از زندگی است. کتاب داستان زنی به نام استر را روایت می‌کند که جایگاه اجتماعی خوب و زندگی موفقی دارد اما با مردهنرمندی آشنا می‌شود و مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند. او عشق را به گونه تازه‌ای تجربه می‌کند اما اتفاقات خاصی میفتد، استر آنقدر در این رابطه غرق می‌شود که خودش را فراموش می‌کند. پس از مدتی او متوجه می‌شود که چقدر برای این عشق خودش را قربانی کرده.
عنوان کتاب بسیار به داستان می‌آید و این تصرف چقدر زیبا در کتاب تعبیر می‌شود. کتاب تصرف عدوانی از این جهت که یک داستان عاشقانه را از زاویه متفاوتی مطرح می‌کند خواندش برای همه بسیار لازم و بسیار جذاب است.  پس گزینه خوبی هم برای هدیه دادن به افرادی که دوستشان داریم می‌تواند باشد. بهتر است آن‌ها هم از لذت خواندن یک اثر خوب بهره‌مند شوند. لنا آندرشون نویسنده سوئدی این کتاب برای نوشتن این اثر موفق به دریافت چندین جایزه شده. نشر مرکز این کتاب را منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.


کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

از بین گونه‌های مختلف کتاب که مد نظر داریم هدیه دهیم یکی از بهترین گزینه‌ها داستان کوتاه است. این مجموعه‌‌ها به دلیل کوتاه بودن داستان‌ها حتی آنان را هم که اهل کتاب خواندن نیستند می‌تواند سرذوق بیاورد. آیا دوست دارید اطرافیانتان را با کتاب هدیه دادن به کتابخوانی علاقه‌مند کنید؟ پس قدم اول برای شروع می‌تواند هدیه یک مجموعه داستان‌ کوتاه باشد. اگر هم قرار است به فردی کتابخوان هدیه دهید چه اثری بهتر از کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد آنا گاوالدا، این نویسنده فعال و خوش ذوق فرانسوی. 

دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد شامل 12 داستان کوتاه است. این مجموعه با ترجمه ناهید فروغان از نشر ماهی، با ترجمه الهام دارچینیان از نشر قطره و یک بار هم با ترجمه سولماز واحدی کیا از انتشارات کتاب کوله پشتی منتشر شده. با این که این 12 داستان حال و هوای متفاوتی دارند اما سبک نوشتار همگی بسیار روان و دلنشین است. داستان‌ها حول محورهای مختلفی می‌چرخد اما همگی جذاب، روان، خاص و انتقادی به رشته تحریر درآمده. 
آنا گاوالدا نویسنده‌ای خلاق و پرشور است که در هر اثر بهترین خودش را ارائه می‌دهد، پس کتاب‌هایش را می‌توان با خیال راحت به آنان که دوستشان دارید هدیه دهید.


برای خریدن هدیه آماده هستید؟

اگر شما هم برای خرید کتاب و هدیه دادن آن سردرگم هستید، پیشنهاد می‌کنم به مجموعه کتابی که در این مطلب معرفی کردیم اعتماد کنید و نتیجه آن را هم برای‌مان بنویسید.
تجربه‌ی به یاد ماندنی از هدیه دادن کتاب دارید؟ خوشحال می‌شویم آن را با ما درمیان بگذارید.

اگر دوست دارید این کتاب‌ها را به صورت آنلاین خریداری کنید، برای خرید آنلاین کتاب پیشنهاد می‌کنم سری به فروشگاه اینترنتی بوک لند بزنید. این فروشگاه تنوع بسیار گسترده‌ای از کتاب‌ها دارد و همچنین همیشه می‌توانید کتاب مورد نظر خود را با تخفیف بخرید.

infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : خرید آنلاین کتاب , خرید اینترنتی کتاب ,خرید کتاب , خرید کتاب با تخفیف, نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 15 خرداد 1401 ساعت: 23:00

یکی از ناراحتی‌های عمده برندهایی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند، مدیریت پیام‌های مستقیم است. برای مشاهده، پاسخگویی و مدیریت آنها، باید این کار را از طریق برنامه موجود در تلفن خود یا از طریق نرم افزار شخص ثالثی که شامل این عملکرد است، انجام دهید.

در حالی که استفاده از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی شخص ثالث چندان چالش برانگیز نبوده است، ادغام ها گاهی اوقات به دلیل به روز رسانی ها و سیاست های پلت فرم اجتماعی تغییر می کنند و این هرگز برای کاربران راحت نیست. خرید دایرکت اینستا نیز به کمک کاربران این شبکه ی اجتماعی آمده است که مشکلات پاسخگویی به پیام ها را بیشتر کرده است.

اما طبق اعلامیه ای که در اوایل سال جاری در اجلاس انجمن های فیسبوک منتشر شد، همه اینها به زودی تغییر می کند.

به زودی، می توانید وارد حساب تجاری فیس بوک خود شوید و به پیام های مستقیم اینستاگرام پاسخ دهید.

نحوه خواندن پیام های دایرکت اینستاگرام در فیس بوک در رایانه رومیزی:
چرا پیام رسانی مستقیم اینستاگرام در فیس بوک؟
نحوه دسترسی به DM های اینستاگرام در فیس بوک
با استفاده از برنامه مدیریت صفحات فیس بوک، به دی ام های اینستاگرام دسترسی پیدا کنید
پیوند اینستاگرام با فیس بوک
نحوه استفاده از DM اینستاگرام در فیسبوک
استفاده از پیامک های اینستاگرام از طریق پلتفرم های مدیریت رسانه های اجتماعی شخص ثالث
چگونه این به‌روزرسانی به کسب‌وکارها کمک می‌کند
چرا پیام رسانی مستقیم اینستاگرام در فیس بوک؟
پیام فوری یک سرویس پرکاربرد است. به عنوان یک ابزار، نحوه ارتباط افراد با یکدیگر است. وقتی صحبت از تجارت می شود، اعداد به وضوح نشان می دهند که نیاز به ایجاد راهی برای مدیریت پیام های مستقیم از دسکتاپ شما یک ضرورت است.

طبق آمار اینستاگرام، 150 میلیون نفر در هر ماه از پیام‌رسانی برای جذب برندها استفاده می‌کنند. این تعداد، اگرچه بسیار زیاد است، اما با 10 میلیارد پیامی که هر ماه بین افراد و مشاغل در مسنجر ارسال می شود، کمتر است.

گنجاندن پیام مستقیم اینستاگرام در فیس بوک منطقی است. فیسبوک به عنوان یک پلتفرم، در حال حاضر آشنایی زیادی در پلتفرم خود دارد.  اینستاگرام به عنوان یک شرکت فیس بوک نیز به طور گسترده توسط بسیاری از شرکت هایی که دارای انجمن های بزرگ فیس بوک هستند نیز استفاده می شود.

نحوه دسترسی به DM های اینستاگرام در فیس بوک
طبق اعلام فیس بوک، به نظر می رسد دسترسی به DM های اینستاگرام یک فرآیند ساده باشد. مانند پیام‌های مستقیم فیس‌بوک (مسنجر)، کاربران فقط باید وارد حساب‌های صفحه کسب‌وکار خود شوند، روی برگه Inbox کلیک کنند و می‌توانند گزینه‌های پیام دایرکت مسنجر و اینستاگرام را ببینند.


منبع: فیسبوک

با استفاده از برنامه مدیریت صفحات فیس بوک، به دی ام های اینستاگرام دسترسی پیدا کنید
برای کسانی که در حال حرکت هستند، گزینه دسترسی به DM های اینستاگرام شما نیز از طریق برنامه مدیریت صفحات فیس بوک در دسترس خواهد بود. این برنامه برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است .

برنامه مدیریت صفحات FB
منبع: Apk Monk

پیوند اینستاگرام با فیس بوک
سفر فیسبوک-اینستاگرام برای همه برندهای مربوطه سفری جالب بوده است. با خرید اینستاگرام، فیسبوک منابع زیادی را برای یکپارچه‌سازی اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس اختصاص داده است، در حالی که مراقب است کاربرانی را که به این سرویس متکی هستند با محدود کردن یا قطع کردن ویژگی‌هایی که به آن وابسته هستند، ناراحت نکند.

با معرفی اینستاگرام به فیس بوک، پیوند دادن حساب های شما راهی برای دسترسی به بسیاری از ویژگی های بسیار مورد نیاز برای بازاریابی و تبلیغ برندها شده است و این در مورد پیام های مستقیم نیز صدق می کند.

بدون پیوند دادن حساب خود، نمی توانید از طریق فیس بوک به DM های اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

فرآیند ساده است. برای پیوند دادن حساب خود در فیس بوک، این مراحل را دنبال کنید:

به صندوق ورودی خود بروید:


روی تنظیمات در گوشه سمت راست منوی ناوبری کلیک کنید:


روی اینستاگرام کلیک کنید:


روی Connect Account کلیک کنید:


با استفاده از اطلاعات حساب اینستاگرام خود وارد شوید:


هنگامی که حساب اینستاگرام شما پیوند داده شد، می توانید جزئیات حساب خود را در قسمت جزئیات حساب اینستاگرام مشاهده کنید.


نحوه استفاده از DM اینستاگرام در فیسبوک
در حالی که این اعلامیه در اوایل سال جاری اعلام شد، با عرضه تا پایان سال 2019 و آخرین اوایل سال 2020، فیس بوک اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی ها و عملکردهای اضافی که کاربران می توانند انتظار داشته باشند، فاش نکرده است.

این اعلامیه فهرست کاملی از قابلیت‌ها را بررسی نمی‌کند، با این حال، تصور می‌کنیم که کاربران اینستاگرام می‌توانند آنچه را که در مسنجر می‌توانند در صندوق ورودی DM خود انجام دهند. در اینجا چیزی است که فیس بوک مسنجر با آن ارائه می شود:

یک پوشه اصلی که به عنوان یک منوی کشویی برای دسترسی به:
پیام های خوانده نشده
پیگیری پیام ها
پیام های انجام شده
هرزنامه ها
دسترسی به فیلتر کردن پیام‌ها توسط مالک - ابزاری مفید برای تیم‌هایی که صندوق‌های ورودی شلوغ را مدیریت می‌کنند.
وضعیت موجود و خارج از خانه.
نوار جستجو برای یافتن پیام های خاص.
استفاده از پیامک های اینستاگرام از طریق پلتفرم های مدیریت رسانه های اجتماعی شخص ثالث
اگر قبلاً به یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی متعهد شده اید، زندگی به طور کلی برای شما تغییر نمی کند. بسیاری از عملکردهایی که قبلاً دارید اکنون به سادگی از طریق فیس بوک در دسترس است.

چگونه این به‌روزرسانی به کسب‌وکارها کمک می‌کند
این ادغام زندگی را برای بازاریابان کسب و کار، مدیران رسانه های اجتماعی و تیم های آنها کمی ساده تر می کند. دسترسی به پیام‌های مستقیم از دو تا از بزرگترین پلتفرم‌های اجتماعی جهان، فرآیندها را ساده می‌کند و مدیریت را به طور کلی ساده می‌کند.

دیگر نیازی به ورود به دو پلتفرم مجزا ندارید، و در صورت لزوم، می‌توانید روندهای تعامل با مشتری را که در صندوق ورودی خود در حال توسعه هستند، بسیار سریعتر از تمرکز صرفاً بر روی یک برنامه و پلتفرم در یک زمان تشخیص دهید.

چیزهای بیشتری برای آمدن وجود دارد
برنامه فیسبوک این است که به ارائه ارزش و ویژگی های بیشتر به کاربران خود ادامه دهد. گزارشی از نیویورک تایمز اشاره کرد که ممکن است ادغام عمده مسنجر، دایرکت اینستاگرام و واتس اپ در کارت ها وجود داشته باشد.

اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است شاهد تعهد عمیق‌تری به ویژگی‌های تحلیلی باشیم. اگر ما یک آرزو داشتیم، امیدواریم که به معرفی تحلیل احساسات به عنوان یک ویژگی اضافی برای برندها بپردازیم تا حس تعامل قوی‌تری با مخاطبان خود ایجاد کنند.

infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 19:32